Wednesday, May 9, 2018

Mijn verhaal

Dit is mijn eerste blog. Ik ga jullie vertellen hoe het met mij Jordaniƫ gaat. Ik woon hier met papa en mama en mijn grote broer. Die heet Aron. Misschien kennen jullie hem nog van vroeger. Toen blogde hij ook. Maar hij heeft het nu te druk.

In mijn blog ga ik vertellen wat er hier gebeurt. Als ik blij ben schrijf ik het op. En als ik verdrietig ben ook.Ik zal ook vertellen hoe het met papa en mama en Aron gaat. Zij zijn best lief maar ook een beetje raar. Daar zal ik later over vertellen.

Ik moet nu naar bed van mijn papa. Dat bedoel ik dus met raar. Want ik ben helemaal niet moe. Ik ga straks eerst een tijd huilen in bed. Dan denkt papa dat ik verdrietig ben en komt hij me misschien troosten.En dan hoef ik mooi voorlopig even niet te slapen


No comments:

Post a Comment