Wednesday, August 15, 2018

Op een eiland


Ik ben net terug van vakantie. We waren op een eiland en het heette Cyprus. Op een eiland is de zee altijd dichtbij. Iedereen ging zwemmen. Nou ja, bijna iedereen. Want soms mocht ik niet de zee in omdat de golven te hoog waren.

In Cyprus loopt er steeds water over je gezicht. En je kleren worden ook nat. Dat komt omdat het zo warm is. Behalve 's nachts. Want op mijn kamer was mooi een airco. Heerlijk was dat. Ik sliep samen met mijn broer op de kamer. Dat is eigenlijk best gezellig. Behalve 's morgens. Aron wilde dan niet dat ik geluid ging maken. Maar ik wil gewoon graag zingen 's morgens. Aron zei steeds dat ik zachtjes moest doen.

We hadden in Cyprus een auto gehuurd. Hij was wit en veel te klein voor al onze koffers. Papa was heel lang bezig om ze erin te proppen. Zelfs voor mijn voeten en naast mij stond een koffer. En de auto rammelde nog ook. Als we over een zandweg reden, leek het wel een hobbelpaard. Het was een verschrikkelijke auto.

Het eten in Cyprus is erg lekker. Soms gingen we eten in een restaurant. Dan kreeg ik spaghetti of een pizza. Maar het allerlekkerste zijn de ijsjes op Cyprus. Ze zijn heel groot en heel lekker. Alleen daarom al zou ik eigenlijk altijd wel op Cyprus willen wonen.

1 comment:

  1. Lieve Luka,

    wat leuk dat jullie op vakantie waren. En ik ben het met je eens hoor, ijsjes zijn heel lekker! Maar fruit lusten jullie gelukkig ook ;-)... Heel veel groetjes en knuffels van ons voor jullie allemaal

    ReplyDelete