Friday, May 18, 2018

Altijd dag

Het was een lange reis naar Nederland. Erg lang. En het vliegtuig was veel te klein. Ik kon bijna geen plek vinden om te spelen. Het ergste was als het vliegtuig ging schommelen. Dan moest iedereen een riem om en kon je helemaal niet meer bewegen.

Het leukste was eigenlijk om naar de WC te gaan. Die was achterin het vliegtuig. Daar kon je wel een beetje lopen. Er waren ook een meneer en een mevrouw met rode kleren aan. Die gingen steeds met mij praten. Ik kreeg ook een bakje met chocolade pasta van ze. Toen het aan m'n vingers zat veegde ik ze schoon aan papa's broek. Ik snap niet waarom hij daar boos van werd, want ik had ook m'n appelsap er al overheen gegooid.

Gelukkig ben ik goed aangekomen in Nederland. Ik woon nu bij opa en oma. Ik heb een lekker bed en het Nederlandse eten is ook wel lekker.

Papa moet elke dag werken. Als ik wakker word is hij al weg. En net voordat ik weer naar bed ga, komt hij weer thuis. Dat is wel een beetje jammer. Maar morgen is hij vrij. Hij heeft gezegd dat we leuke dingen gaan doen. Ik hoop dat we naar buiten gaan want voor ons huis is een hele grote tuin met dieren erin. Ik heb al veel dikke koeien gezien en schapen met lammetjes.

Het is wel raar dat het nooit nacht is hier. Als ik wakker word is de zon er al en als ik ga slapen is hij er nog steeds. Als ik ooit echt kan praten ga ik aan papa vragen hoe dat kan.

No comments:

Post a Comment